Szkolenie online:
Jak otwierać się po pandemii?
24 czerwca, godz. 12:00 – 15.00

Zapraszamy na szkolenie dla przedstawicieli instytucji kultury: muzeów, galerii, domów kultury, teatrów.
Szkolenie to szansa, aby poznać skuteczne narzędzia i strategie służące otwieraniu się instytucji kultury w „nowej rzeczywistości”. Pośród dobrych praktyk zaczerpniętych z najlepszych ośrodków świata pojawią się te dotyczące edukacji, zarządzania czasem i przestrzenią, nowych technologii, dostępności dla rodzin z małymi dziećmi i reżimu sanitarnego. Poruszone tez zostaną najlepsze strategie sprzedażowe i kwestie dobrych praktyk w przestrzeni online.

Webinar dla pracowników instytucji kultury

Omówienie konkretnych dobrych praktyk, narzędzi i strategii, po jakie sięgnęły instytucje z całego świata, aby w czasie kryzysu pandemicznego tworzyć wartościowe treści i utrzymać kontakt z gośćmi. Wymagało to redefinicji wielu pojęć, zmiany myślenia o relacji czy kontakcie, ale okazuje się, że pandemia jest szansą na rewizję systemów funkcjonujących w edukacji kulturalnej.

“Inspirujący, merytoryczny i wartościowy wykład. Dziękuję za przekazaną wiedzę, wiem jak z niej skorzystać.”
– Marta Katarzyna Turska, Centrum Promocji Kultury Praga.

Kompleksowe omówienie zagadnienia

Na spotkaniu omawiamy wszystkie sprawdzone systemy działania na kilku różnych poziomach: marketingowym, sanitarnym, infrastrukturalnym, edukacyjnym i kulturotwórczym. Bez względu na to, o jakich dziedzinach mowa – podstawą pozostaje człowiek z jego potrzebami rozwoju i kontaktu. Kultura bowiem ma szansę odzyskać swoją pierwotną rolę – integrującą, wspierającą i dającą poczucie wspólnoty i tożsamości.

Światowe doświadczenia

Teraz bardziej niż kiedykolwiek instytucje kultury wzywane są do oferowania czegoś więcej niż zasoby, przedmioty i treści bez kontekstu, bez opowieści, które oferują unikalne przeżycie. W dobie limitu osób odwiedzających ośrodki, ważne jest, aby zaproponować więcej niż da się pokazać w sieci. Chcemy państwu pokazać, jak w nowym świecie, świecie powrotu do tego, co niemacalne, ale porywające kreować unikalne doświadczenie odwiedzających.

Na szkoleniu dowiesz się:

  1. Jakie narzędzia zastosowały ośrodki kulturalne z całego świata, ale także z Polski, kiedy okazało się, że dotychczas stosowane musiały zostać zamknięte lub wycofane.
  2. Jakie narzędzia za 0 zł, a oparte na potencjale ludzkiej wyobraźni i wrażliwości pozwoli przedstawiać wszelkie zasoby bez względu na budżet!
  3. Co umyka działom edukacji w ośrodkach kultury, kiedy projektują dedykowane oferty
  4. Jak wybierać to, co istotne – jak ograniczać ilość programów, ofert, warsztatów itp. skupiając się jednocześnie na wysokiej jakości w duchu rezygnacji z nadprodukcji
  5. Jak przekształcać instytucje kultury w prawdziwe ośrodki bliskie ludziom, ich wrażliwości i potrzebom, nie rezygnując z misji, jaką powierzono placówce!
  6. Jak to się stało, że pandemia przyśpieszyła procesy odwrotne do cyfryzacji! Będziemy dużo mówić o potrzebie lokalności, wsparcia, kultury jako łącznika i o tym, jak ożywić martwe wystawy i budynki!

Szkolenie podzielone będzie na 4 bloki tematyczne:

I. Niedotykanie jako szansa na kontakt
II. Transmedialność
III.Narzędzia oparte na relacji
IV. Promocja w ujęciu ogólnym

Dostępne są dwie formy płatności:

  1. Płatność online (PayPall)  (KLIK)
  2. Rejestracja swojego udziału poprzez wypełnienie poniższego formularza i uiszczenie opłaty za webinar – 109 zł na konto Fundacji Rodzic w mieście:

BNP Paribas: 83 1600 1462 1860 2330 8000 0004


    Liczba miejsc jest ograniczona. Webinar odbędzie się przy nim. 10 uczestnikach. Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury prosimy o przesłanie danych na adres: kontakt@rodzicwmiescie.pl

    logo niw Sfinansowano z Narodowego
    Instytutu Wolności ze środków
    Programu Rozwoju Organizacji
    Obywatelskich na lata 2018-2030.
    logo proo
    logo rodzic w mieście Projekt realizowany jest
    przez fundację Rodzic w Mieście